جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

نقشه هایی که برای کشتن تو کشیدم!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 22 تیر 1382   

چه نقشه های دقیقی که برای کشتن تو کشیدم و نقش بر آب شد ! هر وقت که مرا از عصبانیت به مرحله جنون می کشاندی ! و دوباره این فکر شیرین به سرم می آ مد که کشتن تو آخرین راه است ولی همیشه یک اتفاق احمقانه همه نقشه های مرا نقش بر آب می کرد ! وای تو آمده بودی که جای مرا تنگ کنی آمده بودی که خودت را عزیز کنی با آن چشمهای گرد پررو !!!!!!!!!و دماغ کوچولو! و دهان قشنگت !!!!تو آمده بودی تا من قشنگ متوجه شوم که اصلا قشنگ نیستم !!!!!!!!!!آن وقت می گفتم حتما ولی حالا میگوییم شاید!!!!!!!!نقشه هایی را که برای کشتنت کشیده بودم را لای دفتر مشقهای پنجم دبستانم پیدا کردم!آن موقع من نه سالم بود و تو تازه به دنیا آمده بودی !!!!!!و حالا هم با جرات میتوانم بگوییم که تو خوشگل ترین برادری بودی که کسی می توانست داشته باشد!و الان که نگاه می کنم می بینم چه خوب شد که تمام آبنباتهایم را با پوست رویشان وقتی که ۲ ماهه بودی و از گرسنگی داد میزدی توی دهنت نریختم تا خفه شوی نشستم همانجا بغل تختت با خونسردی تمام آبنباتها را خوردم و تو همچنان هوار می زدی و من همان طور که دهنم می جنبید به خودم آفرین می گفتم که دستم به خون تو آلوده نشد چون تو خود به خود داشتی از گرسنگی می مردی وای که اگه مامان نیامده بود ...........!ولی خوب شد که نمردی وگرنه چه کسی ساعت ۱۲ شب با سر درد با چشمهای قرمز مینشست پای کامپیوتر تا صفحه بلاگ منو درست کنه!!!!!واقعا خوب شد که نکشتمت !!!!!!!!من تا ابد مدیون مهربونیاتم! تو قشنگترین برادر دنیایی!!!!!(و قشنگ یعنی تعبییر عاشقانه اشکال!!!!!)ممنون ویژول جان!!!!!!!!!!!(سو تفاهم نشه ویژول اسم همین جوریشه و معمولا وقتهایی که یه کار خوب می کنه بهش می گم)
نظرات 11 + ارسال نظر
هانی یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:30 ب.ظ http://amvaj-e-darya.persianblog.com/

سلام دوست عزیز
باید خدمتت عرض کنم که با اینکه وب من یه وب تفریبا ادبی هست و من زیاد با سیایت کاری ندارم ولی خیلی خوب
می نویسی و امیدوارم که هر هدفی که داری موفق باشی
با آرزوی آزادی به معنای واقعی
با تشکر هانی

[ بدون نام ] یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:41 ب.ظ

Haa Haa Haa! bi-sawaad KOOR ast! dastesh dard nakoonehva inke woojoode baraadar dar zendegi amri hast waajeb makhsoosan agar bache maloosi mesle daadaashe fesgheli too ke mesle toop chaagh bood va mesle aroosak khoosh-gel,taa zeh haalaa moohandes ham hast doos-dookhtar ham daare che pir shoodim na

سعید یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:15 ب.ظ http://kooshakoosha.persianblog.com

حسود به بچه چیکار داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پونه یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.pooneh.persianblog.com

بازم میگم نیلو جان تو نمی تونی کسی را دوست نداشته باشی برای اینکه قلب مهربونی داری.و باز هم میگم که خوب مینویسی بیشتر کار کن شاید شاعر شدی یا نویسنده! و این صفحه زیبا و دوست داشتنی ... خیلی خوشرنگ و صمیمیه مثل خودت.... موفق باشی و در پناه خدا

آتش دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:10 ق.ظ http://aatash.persianblog.com

به به چقدر نیلوفرانه. نیلوفر عزیز نوشته هات پر باره. خیلی نیلوفر بمانی.

رهای آبی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:04 ب.ظ http://rahayabi.persianblog.com

نیلوفر جان چقدر اینجا عوض شده .نوشته پر ابهامت جذبم کرد . دوستت دارم و دانی ... خوشحال می شم مطالب اخیرم را بخوانی . مرا که یادت هست ... وبلاگ زن ناقص العقل است !!!

پویان سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:28 ق.ظ http://pouian.blogsky.com

امان از دست این خواهر ها ... من هم چندین بار مورد سو قصد قرار گرفتم ولی از آنجاییکه دسیسه های شیطان بزرگ همیشه خراب میشه مامانم با ابابیل سر رسیده و نجاتم داده

نورهود سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:59 ق.ظ http://osyan.blogspot.com

سلام. از روی کلیکهایی که بر روی کلمات دوستان کنار وبلاگت شده بود به اینجا اومدم. آخه این قالب رو من طراحی کردم. همون لوگو که روش نوشته قالبهای فارسی گردون. به هر حال وقتی نوشته‌هات رو خوندم نتونستم برات ننویسم که قشنگ مینویسی. خیلی لطیفه نوشتهات و ملموس. موفق باشی دوست عزیز.

جوجو سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:01 ب.ظ

salam niloofare aziz
man bayad az tarafe tamame bachehaye kelase afshin begam ke ma ham kheyli khoshalim ke hichvaght un fekrayi ke tu zehnet bud etefagh nayoftad:D:D:D
vali man omidvaram ke un chizayi ke alan tu zehnet hast etefagh biofte,chon midoonam ke dige khatarnak nist va ehtemalan june kasio tahdid nemikone:D
montazere neveshtehaye khoshgele digeye shoma hastim;):X

پونه پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.pooneh.persianblog.com

سلام هم کلاسی عزیز فردا رو بچسب! کلاس اسمشو نبر..چرابه وب من نمیایییییییییییییییییی!!!!!! خوش باشی دوست نازنین

هاله پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:44 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد