جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

اسباب کشی

بلاخره من هم اسباب کشی کردم و پیچیدم تو کوچه دات کامها این خونه با تمام خاطره هاش همینجوری می مونه با تمام خنده ها و گریه های از ته دلش جنسیت گمشده همین جا می مونه تا اطلسیهای خیس بشن دیوار بلند نوشته هام از همتون که اومدید و سر زدید و پیغامی به یادگار نوشتید ممنونم از همه اونهایی که دل واپس شدن معذرت می خوام و آرزو می کنم با اطلسیهای خیس همون قدر رفیق بشین که جنسیت گمشده جا تو دلتون باز کرد آدرس جدید من http://www.atlasihaa.com منتظرتون هستم
نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

باغ ها را گرچه دیوار و در است
از هواشان راه بر یکدیگر است

نیلوفر سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

خونه نو مبارک عزیزم

نسرین یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

اطلسی ها مبارک...

بدون امضا پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

مبارکه !

نادیا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ق.ظ

:(( چرا اطلسی ها امروز نمیاد؟!

خزر چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.sambooranmarand.blogfa.com

خوشحالم باهات اشنا شدم

havinj پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

az esme inja khosham omad,omadam bebinam ke aslan chera in esm?! wowwwwwwww ke hala mibinam ye alameeeeee neveshte hast,nemidoonam hanooz nakhondam,age khosham biyad hamash ro mikhoonam,nayad ham ke hichi dige
harchand ke inja rafte jaye dige
beram ke bekhoonam harfa ro
Salam

محبت پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://mohabbat1212.persianblog.ir

جنسیت گمشده اطلسی ها را نمی توانم ببینم اصلا شناخته نمی شود.

رامین سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://zadboom.blogfa.com

شنیدستم که با خویش در کازاری
ندانستم که خویش را خوب می شناسی

honey پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

bloge gahblito etefaghi khondam ... hamzaman bood ba akahrin postet ... chegahdr narahat shodam ke dige naneveshti ... ta emshab ke etefaghi bazam sar zadam ... ghalamet hamishe sabz .... dooset daram :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد