جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

یادهای تلخ قدیمی!۹


سرم را گرفتم بالا توی چشمهای صد رنگ تو زل زدم چیه؟ امروز دختر خوبی بودم؟ دوستم داشتی ؟؟ بی رحم از آن بالا نگاهم کردی و فقط چشمهایت را بستی.  همین!!!!!من هم بی صدا رفتم نشستم روی رختخواب تو روزه سکوت گرفتم و تو خیال خودم حساب کردم که تا به حال چند مرتبه از آدمهای جور و واچور این جمله را پرسیده بودم !؟؟؟یک /دو/ سه..........! چند بار !و همه جوابها تقریبا یکی بوده!!!!!

و یکی از همان روزها بود که به انگشت کوچیکه دست راستم یک تکه نخ سبز سیدی بستم که یادم بماند که  روزه سکوت گرفته ام! و مهمتر از همه اینکه دیگر هیچوقت هیچوقت از هیچ کس این سوال احمقانه را نپرسم. بگذار همه در خیال خوششان باشند و فکر کنند من بزرگ شده ام ولی نه من بزرگ نشده ام اینرا خودم خوب می دانم!!!!!!!!

کاش لااقل یک بار هم که شده یک کسی پیدا می شد و جواب این سوال مرا با بله می داد ( تو امروز بهترین دختر روی زمین بودی) هه!!!!!!! ولی هیچوقت نشد. همیشه یک جای کار می لنگید. بعضی ها هم که گاهی کمی حوصله مرا داشتند همانطور که مشغول کار خودشان بودند می گفتند: خوب البته تو می توانی فقط باید کمی صبر کنی!

راستی باران می آید چه نم نم بارانی چه هوایی از همان هواهای دو نفره!!!!!پنجره را باز گذاشته ام که باد بیاید ! باران بیاید و همه دلتنگی های مرا با خودش ببرد!!!!( و این غصه ادامه دارد)

(نقاشی از گیتی نوروزیان)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عمق سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 ق.ظ http://omgh.persianblog.com

تو بهترین دختر روی زمین بودی امروز................

زهرا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:42 ق.ظ http://mandaniiiii.persianblog.com

سلام . راستش مدتیه فرصت سر زدن نداشتم . الان هم جسارت خوندن پیدا نکردم . نمیدونم چرا ولی دلم لرزید وقتی دیدم به قسمت نهم رسیدیم . من تا قسمت چهارمت رو خونده بودم . ولی الان نتونستن ادامش رو بخونم . درهر صورت نکه داشتم تا فردا می میام خونه بخونم . همیشه شاد و سربلند باشی .

بهاره چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:50 ب.ظ

هر وقت می گفت دختر خوب حس بدی بهم دست می داد. فکر می کردم داره گولم می زنه . بلافاصله جواب می دادم من خوب نیستم. یا می پرسیدم چرا من خوبم؟؟؟؟؟ چون هر کار تو می خوای من می کنم؟ نمی دانم از کی دیگه نگفت دختر خوب. اما کاش اینجا بود و یک بار دیگه بهم می گفت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد