جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

جنسیت گمشده

نفرینت نمیکنم که بمانی نفرینت نمی کنم که بمیری نفرینت می کنم که زن باشی و بفهمی

یادهای تلخ قدیمی! ۸


چه روز ها و شبهایی تلخی را پشت سر گذاشتم چه روزهای تلخ غمگینی چقدر بی تو های های گریه کردم چند صد بار توی دلم با خودم گفتم که دیگر بدون تو نمی توانم زندگی کنم. چقدر یکهو روز هایم بدون تو سرد و ساکت و بی روح شد و روی دیوار ذهنم با خط سیاه و در هم نوشتم ورود هر چه غریبه ممنوع. بی خیال عجب جا دویی دارد این عشق هزار ضربه پیدا و نا پیدا دارد . گاهی چنان می خراشد که خون فوران می زند و گاهی چنان با دستهای مهربانش مرحم می گذارد که نگو و نپرس!!!!!!
آدم را از دنیای خوش بچه گی بیرون می کشد و به یک حرکت می فرستد به دنیای تنگ و پر از درد آدم بزرگها به دنیای آدم بزرگها که توی چشمهایشان غم است. درد است به دنیای آدم بزرگهایی که سرشان را با حسرت تکان می دهند و می گوییند: عبرت بگیر!!!!!!
چشمهای احساسم قرمز قرمز است از بس که از دوری و دوری گریه کرده اند احساسسم بهانه تو را می گیرد می رود صورتش را به پس شیشه می چسباند و خیابان پر از برگ را نگاه می کند به هوای آمدن تو بیچاره هنوز نمی داند که تو سالهاست که آدرس مرا نداری !!!!
توی این بازی هیچ کس مرا جدی نگرفت حتی تو !!!!!!!چرا؟؟؟؟(و این غصه ادامه دارد!)
((نقاشی از شهره شهرزاد))
نظرات 3 + ارسال نظر
هومن دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ب.ظ http://baran2.persianblog.com

میدونی چرا نوشتم باران شبانه؟ چون کسی نمیبینتش وقتی میباره همه خوابن...خواب! دل کوچولوی بارون من همیشه میگیره..این ور و اون ورش رو نگا میکنه...از تنهاییش حرصش میگیره ...قهر میکنه میره یه آسمون دیگه!

آیدین فرنگی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ب.ظ http://ayel.persianblog.com

سلام و خسته نباشید.
با شعری از ناظم حکمت، با نام دختر بچه ، و با ترجمه خودم به روز هستم . موفق باشید خانم

بهاره چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:53 ب.ظ

خیلی سخته که تو بازی فقط یک نفر جدی باشه .... اما خودت داری می گی بازی........ بازی برای سرگرمیه....... برای رفع خستگیه ..........برای فرار از واقعیت ها....... برای رشد بچه ها.... برای همه چی جز عاشق شدن......اگه عاشق بشی باختی و باید از بازی بری بیرون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد